reklama

Komár slonom?

Zaujímalo ma či ľudia hodnotia krajinu podľa negatívnych filmov. Ja osobne takto krajiny nehodnotím. Keď som bol malý, tak som si veľakrát myslel, že to čo je vo filmoch je pravda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jednalo sa najmä o takzvané kapitalistické krajiny. Spomínam si na dokument o USA. Išlo tam o prezidentské voľby roku 1988 alebo 1989. Podstatné na tom bolo, že som tam videl nejakú demonštráciu tehotných žien a policajtov s obuškami. Dokument ďalej nepokračoval. Ako malý som si domyslel, že policajti budú mlátiť tehotné ženy. Toto je asi bežná prax v USA. Ako na zavolanie prišla zmena režimu a mohlo sa cestovať. Zistil som, že to čo je vo filmoch, proste mnohokrát nie je pravda. Myslím si, že by som na to prišiel aj keby sa neotvorili hranice. V súčasnosti nastalo na Slovensku zdesenie ohľadom filmu Hostel. Ja osobne si myslím, že súdny človek nebude veriť, že film je pravda. Mne osobne sa stalo, že som neskôr zapol televízor s filmom Mňága a Žďorp Happy End. Osobne sa priznám, že hudba nie je vôbec mojím koníčkom. Nad filmom som dlho nepremýšľal a uveril som mu. Na druhý deň som začal trošku premýšľať a zistil som, že ten film jednoducho nie je pravda. Vo filme bolo mnoho indikácií, ktoré na to poukazovali aj takému človeku, ktorý sa o hudbu príliš nezaujíma. Neskôr som sa dozvedel, že film je mystifikačný dokument. To isté sa podľa mňa deje aj s divákom filmu Hostel. Človek ani nemusí premýšľať a zistí, že to nie je pravda. Ak je unavený, tak filmu uverí ale ráno na druhý deň sa mu to rozsvieti. Ja osobne som si urobil malý prieskum. Napísal som text o USA kde som ju podľa filmov charakterizoval ako nebezpečnú krajinu. Na prvý pohľad sa mohlo zdať, že to myslím vážne, avšak po čase a malom zamyslení čitateľ zistil , že je to žart. Podstatné na tom je, že som vystupoval ako študent. Keď sa človek dlhšie zamyslí zistí, že na Slovensku už neexistuje univerzita alebo vysoká škola kde by niektorý zo študentov nebol v USA. Podľa mňa je reakcia divákov asi takáto. Zhruba len 10 až 15 percent verí, že film Hostel je úplná pravda. Ostatní začnú trošku premýšľať a dôjdu k rôznym záverom. Po prvé niečo na tom filme je možno pravdivé. Po druhé je to výmysel a krajina Slovensko asi vôbec neexistuje. Po tretie Slovensko možno existuje ale ináč ako vo filme. Existuje mnoho ďalších variácií ohľadom tohto filmu. Ešteže máme internet a tak si kto chce môže zistiť na webe nejaké informácie o Slovensku. Možno 0,01% divákov krajina Slovensko o ktorej pred filmom nič nevedeli natoľko zaujme, že sa ju rozhodnú navštíviť.

Ivan Štelmák

Ivan Štelmák

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent, sem aj tam humorista Zoznam autorových rubrík:  Mix témPolitika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu